diumenge, 2 de maig del 2021
dimecres, 7 d’abril del 2021
75- 22 d'abril. Irene Solà. Canto jo i la muntanya balla.
Amigues i amics del Club de Lectura del Casal d'ACPV d'Elx;
Us informe que dijous 22 d'abril a les 19:30h al Casal dedicarem la nostra tertúlia mensual a l'obra "Canto jo i la muntanya balla" d'Irene Solà.
Espere que amb la represa de la primera lectura del 2021 reprenguem a poc a poc la normalitat.
dimecres, 23 de desembre del 2020
75- AJORNAT!!! 28 de gener, Canto jo i la muntanya balla, Irene Solà.
Amigues i amics del Club de Lectura del Casal Jaume I d'Elx,
Us informe que dijous 28 de gener a les 19:30h dedicarem la nostra tertúlia mensual a l'obra Canto jo i la muntanya balla d'Irene Solà.
Espere que passeu un bon Nadal i que el 2021 gaudiu de bones lectures i sobretot molta salut.
Jesús
dijous, 17 de desembre del 2020
dimecres, 25 de novembre del 2020
74- 17 de desembre. Mercè Rodoreda, La plaça del Diamant.
Amigues i amics del Club de Lectura del Casal Jaume I d'Elx.
Recordareu que vam començar el 2020 llegint Solitud, un títol que ens proporcionà, a banda del gaudi de la lectura o relectura, una vetlada ben enriquidora i agradable (ai!, encara sense mascaretes, amb finestres i porta tancades i ben juntets). Ara, per tancar aquest any tan singular, us propose que dediquem la sessió del 17 de desembre a una altra obra clàssica de la nostra literatura:La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda.
Espere que la lectura siga del gust de qui s'aprope a l'obra per primera vegada i també de qui ja l'haja llegida anteriorment. Crec que revisitar els clàssics en diferents moments de la nostra vida és un exercici que no sols ens fa conéixer-los millor sinó també conéixer-nos millor.
Una salutació.
Jesús
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







